WWE 2K22 Banzai Pack DLC سوپراستارهای جدید را به نمایش می گذارد

WWE 2K22 Banzai Pack DLC سوپراستارهای جدید را به نمایش می گذارد

عنوان کشتی کج 2K Games WWE 2K22 مدتی است که منتشر شده است، و یک تجربه پایه بهبودیافته همراه با به‌روزرسانی‌های دوره‌ای و وصله‌ها باعث شده است که بازی بسیار قوی‌تر از آنچه طرفداران سری در سال‌های اخیر به آن عادت کرده‌اند، عرضه شود. برای حفظ این شتاب، 2K نگاهی به اولین DLC بازی که در ماه مارس تایید شد را به اشتراک گذاشته است.

 

DLC WWE 2K22 – Banzai Pack افسانه های WWE دیگری مانند Yokozuna و Rikishi، "The Samoan Bulldozer" Umaga، WWE Raw Superstar Omos و ستاره جدید NXT، Kacy Catanzaro را اضافه می کند. علاوه بر این، DLC جدید همچنین با کارت MyFACTION EVO برای هر سوپراستار جدید همراه است که با پخش حالت MyFACTION قابل ارتقا است.

 

 DLC Banzai Pack را می‌توان از هم‌اکنون به‌طور جداگانه خریداری کرد، یا در صورت داشتن سیزن پس بازی، می‌توان آن را دانلود کرد. تریلر آن را در زیر ببینید.

 

 WWE 2K22 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو WWE 2K22 Banzai Pack DLC سوپراستارهای جدید را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6e7a

خبرنامه بازی ها

گالری